2013. augusztus 6., kedd

Iskolás leszek

Zolikának szeretettel





Óvodámtól elbúcsúztam
kis örömben és nagy búban.
Óvó nénit megöleltem,
hiszen nagyon megszerettem.
Hiányozni fog, ezt érzem,
hogyha sírok, ki fog kézen?

Kicsit azért örülök ám,
megismertem az iskolám!
Táskámat is próbálgatom,
mondják, jól áll a hátamon.
Tolltartómban a ceruzák
sorakoznak, mint katonák!

Elárulom, titkon félek,
mikor a sok könyvre nézek!
Megtanulok-e olvasni?
Tudok-e majd szépen írni?
"Játék helyett vár a munka!"
mindig ezt mondja anyuka.

Tudom, én még kicsi vagyok,
tán a padból ki sem látszok,
de akarat nagy van bennem,
sok ötöst kell megszereznem!
Büszke lesz rám az óvodám,
megdicsér majd az anyukám.

Jól tanulok és figyelek,
én leszek a legjobb gyerek!


2013. aug. 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése